DekorSzertár Webáruház –  ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

Ferkócza Tibor egyéni vállalkozó, mint a DekorSzertár webáruház üzemeltetője szerződéses kapcsolataiban a jelen okiratban meghatározott, 2021. 10. 17. napjától érvényes, alábbi ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK-et alkalmazza.

 

I.Általános rendelkezések

 

I./1. Ferkócza Tibor az ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK-et  székhelyén mindenki által jól látható helyre kifüggeszti, illetve az ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK folyamatosan megtalálható a társaság dekorszertár.hu alatti weboldalán is.

I./2. A jelen ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK-ben meghatározott rendelkezések elsődlegesen a Ferkócza Tibor/DekorSzertár/mint Szállító és a vele szerződéses kapcsolatba kerülő Megrendelők közti jogviszonyokat hivatottak szabályozni.

A jelen ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK-et a szállító által nyújtott minden fajta tanácsadásra, ajánlatra, értékesítésre, szállításra és szolgáltatásra, valamint a szállító és a vele szerződéses kapcsolatba kerülő Megrendelők, egyéb partnerek közti, jelenleg fennálló és a jövőben létrejövő valamennyi jogviszonyra alkalmazni kell.

I./3. A DekorSzertár a vele szerződéses kapcsolatba kerülő Megrendelők által alkalmazott általános szerződési feltételeket nem fogadja el, azok Ferkócza Tibor, illetve a DekorSzertár szerződéses jogviszonyaira nem alkalmazhatóak.

I./4. A jelen ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK által megjelölt jogviszonyokra kizárólag a magyar jog szabályait kell és lehet alkalmazni.

I./5. A jelen ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK-től eltérni kizárólag írásban kötött megállapodással lehet.

I./6. DekorSzertár adatai:

Szolgáltató neve: Ferkócza Tibor EV

Székhely: 8900 Zalaegerszeg, Fészek utca 4.

Adószám: 66560955-2-40

Közösségi adószám: HU6656095

Bankszámlaszám: 10104961-41370700-01005000

Érdekképviseleti szerv: Zala Megyei Kereskedelmi és Iparkamara

Kapcsolattartó: Ferkócza Tibor

Kapcsolattartó címe: 8900 Zalaegerszeg, Fészek utca 4.

Kapcsolattartó telefonszáma: +36303656320

Kapcsolattartó e-mail címe: office@dekorszertar.hu

Szerződés nyelve: magyar

Szolgáltató weboldala: dekorszertar.hu

Szolgáltató elérhetősége: dekorszertar@gmail.com

Tárhelyszolgáltató: Ecoform Systems Hungary Kft. 8900 Zalaegerszeg, Tompa M. u. 1-3. (https://ecoform.hu)

 

II. Adatkezelési szabályok

 

II./1. Megrendelőink adatait bizalmasan, a vonatkozó jogszabályoknak maradéktalanul megfelelően kezeljük.
A megrendelt termékekről számla készül, amely a hatályos jogszabályokban előírt módon és ideig megőrzésre kerül.

Részletes adatkezelési információk: Adatkezelési tájékoztató.

 

III. Termékek megvásárlása

 

III./1.  Termékeink online megvásárolhatók előreutalás ellenében, valamint személyes átvételre is biztosítunk lehetőséget, amely esetben készpénzes fizetésre is van mód. Minden termékre egyéni szállítási díj vonatkozik, amelyet a termék kosárba helyezését követően tűntetünk fel. A csomagolásról bővebb információt az „Akik mi vagyunk” menüpontban talál. A termékek vételára és a kapcsolódó díjak tartalmazzák a 27%-os Áfát.
III./2. A kategória nevére kattintva a benne szereplő termékek listája található. Ha az adott kategóriában lévő összes termék nem fér ki egy oldalra, akkor a termékek felett vagy alatt lévő számok segítségével lehet lapozni. A megtekintett termékhez 5 darab kép tartozik, amelyek nem illusztrációk és a valóságot mutatják. A képeket lapozással tudja megtekinteni, valamint részletes leírás és rövid leírás is tartozik a termékhez. A termék árát is feltűntetjük.
III./3. A honlapon lehetőség van kulcsszó alapján terméket keresni. A keresési feltételeknek megfelelő terméktalálatok a kategóriához hasonlóan listaszerű felsorolásban jelennek meg.
III./4. A választott termék a kosár gomb segítségével helyezhető a kosárba. A Megrendelő a kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti. Itt törölheti a tételt vagy adhat hozzá a kosárhoz más terméket is. Valamint itt jelenik meg az egyedi szállítási díj is. A Megrendelő a Megrendelés gombra kattintva folytathatja a vásárlási folyamatot.

III./5. A megrendelés következő lépéseként a Megrendelőnek ki kell választani a szállítási módot. A Megrendelő egy összefoglaló oldal segítségével ellenőrizheti minden korábban megadott adatát, és a megrendelni kívánt terméket. Adatbeviteli hibák esetén tud javítani a megadott adatokon. Ha mindent megfelelőnek talál, akkor a Megrendelés gomb segítségével véglegesítheti rendelését. Erről a honlapon, illetve e-mail-ben kap megerősítést a megrendelés leadását követő 48 órán belül. Amennyiben a visszaigazoló e-mail után észleli, hogy rossz adatot adott meg megrendelésében azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni azt a Szolgáltató felé.

 

IV. Rendelés menete

 

IV./1. A weboldalunkon található Impulse és Essential kategóriákban talalálható termékekből kizárólag egy példány készül, a termék kiválasztása után a darabszám megadására nincs lehetőség. Ezután helyezze a kiválasztott árut a kosárba, majd adja meg a kért adatokat. Válassza ki a szállítási módot. Ezt követően a rendelését felvesszük és erről egy visszaigazoló e-mailt kap, melyben elküldjük az elektronikus számlát, illetve a szállítás vagy átvétel részleteiről is kap tájékoztatást. A rendelés leadásával Ön elfogadta az általunk meghatározott Általános Szerződési Feltételeket.

IV./2 Megrendelő köteles a számlában meghatározott 3 napon belül teljesíteni a fizetési kötelezettségét, a számlában meghatározott bankszámlára. A szolgáltatót kiszállítási kötelezettség csak a szállítási, díj és a vételár maradéktalan beérkezését követően terheli. A számlában meghatározott határidő, fix határidőnek minősül és amennyiben a Megrendelő határidőn belül nem fizet, úgy a Szállító elállhat az adásviteli ügylettől, az elállás történhet e-mailben, a vevő által megadott e-mail címre is.

 

V. Szállítás

 

V./1. Szállítási díj

V./1/1. A szállítási díj összege termékenként változik. A végleges szállítási költségek a kosárban találhatóak.
V./1/2. Személyes átvétel esetén a szállítási díj nincs
V./1/3. A kiszállítást szállító partnereink végzik, akik a terméket beviszik az épületbe, emeletre. A szállítók összeszerelést nem végeznek.
V./1/4 Szállítást kizárólag magyarországi címre végzünk!

V./2. Szállítási határidő

V./2./1. A szállítási határidő a visszaigazolásban kerül feltűntetésre. A termékeinket a rendelést követő 2-6 munkanapon belül szállítjuk ki a megadott címre. Előre nem látható esemény bekövetkezése esetén e-mail-ben vagy telefonon vesszük fel a Megrendelővel a kapcsolatot, a szállítási határidő módosításával kapcsolatban.

V./3. Szállítási módok

V./3./1. Futárszolgálattal történő házhoz szállítás.

A termékek kiszállítása munkaidőben történik (Hétfő – Péntek 8:00-16:00). A kiszállításról a velünk szerződésben álló futárszolgálat automatikus e-mail vagy SMS értesítést küld. Az általunk az adott rendelés szállításához választott futárszolgálat megválasztása a termékek mérete és súlya alapján minden esetben egyedileg történik.
V./3./2. Szükség esetén kérjük, gondoskodjon megfelelő segítségről, hogy a futárt csak minimális mértékben hátráltassa munkájának végzésében.
V./3./3. A futárszolgálat munkatársai a megrendelő bejárati ajtójáig viszik a csomagot és összeszerelést nem végeznek.
V./3./4. A futárszolgálattal való házhozszállítás esetén a vételár megfizetése kizárólag előreutalással vagy bankkártyás fizetéssel (Barion) lehetséges.
V./3./5. Minden termékre egyéni szállítási díjat számolunk fel, amelyet a kosárba helyezést követően talál.
V./3./6. Különösen nehéz termék esetén kérjük, hogy a helyszínen biztosítson rakodásra alkalmas személyt. Ezt a kiszállítás egyeztetése során külön is jelezzük.

V./3./7. Személyes átvételre is van lehetőség, előzetes egyeztetés követően.

Áruátvételi cím: 8900 Zalaegerszeg, Fészek utca 4. (DekorSzertár)
V./3./8. Személyes átvétel esetén számla ellenében készpénzes fizetés vagy előre utalás és bankkártyás fizetés (Barion) lehetséges. Ebben az esetben a szállítási díj nincsen.
V./3./9. Személyes átvétel esetén,telefonos egyeztetést követően a Megrendelő eldöntheti, hogy kéri e a termék becsomagolását vagy sem.
V./3./10. A termék átvételekor a Megrendelő köteles megvizsgálni azt, hogy a csomag sértetlen, illetve azt is, hogy a csomag valamennyi általa megrendelt terméket tartalmazza.
Amennyiben a Megrendelő akár mennyiségi, akár minőségi problémát észlel, úgy erről a tényről a Megrendelő, illetve a futárszolgálat jegyzőkönyvet kell, hogy felvegyenek.
Amennyiben a jegyzőkönyv felvételére nem kerül sor, ebben az esetben úgy kell tekinteni, hogy a Megrendelő a megrendelt terméket a megrendelésben rögzített mennyiségben és minőségben átvette.

 

VI. Elállási jog

 

VI./1. A Megrendelő – amennyiben a Ptk. rendelkezései alapján fogyasztónak minősül – a termék átvételétől számított 14 naptári napon belül jogosult indoklás nélkül elállni szállítóval megkötött, a termékre vonatkozó adásvételi szerződéstől.A fentiek szerinti elállási

nyilatkozatát a fogyasztó ajánlott, tértivevényes küldeményként kell, hogy megküldje a fenti határidőn belül Ferkócza Tibor egyéni vállalkozó fentiekben meghatározott székhelyére.

A fogyasztónak minősülő Megrendelő elállási joga gyakorlásához használhatja a jelen ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK 1. számú mellékletét képező elállási nyilatkozat mintát (blankettát) is.

Amennyiben a fogyasztónak minősülő Megrendelő a fentiek szerint eláll a szállítóval megkötött szerződésétől, úgy ebben az esetben a fogyasztó köteles az általa megvásárolt terméket – annak átvételkori állapotának megfelelő állapotban – a szállító/ Ferkócza Tibor/székhelyére visszajuttatni. A termékek visszaküldésének a költségét a fogyasztó viseli.

Miután a termék-sértetlen állapotban- a szállító székhelyére megérkezett, az ettől számított 8 banki napon belül a szállító vissza kell, hogy fizesse a fogyasztó által korábban megfizetett vételárat a fogyasztó részére.

A vételár visszafizetése banki átutalással, a fogyasztó által meghatározott bankszámlára történik.

 

VII./ Árak

 

VII.//1. A DekorSzertár  honlapon szereplő árak bruttó árak, minden termék után egyéni csomagolási és szállítási költséget számolunk fel, amelyet a Megrendelő a kosárbahelyezést követően talál.
VII./2. A termékeket kizárólag előreutalással van lehetőség megrendelni, kivéve ha a Megrendelő a személyes átvétel mellett dönt, ebben az esetben van lehetőség készpénzes fizetésre is.
VII./3. A megrendelést követően elektronikus visszaigazolást küldünk, amelyben elektronikus számlát is kiállítunk. A számlát a kiszállítást követően a csomagolásban találja.

VII./4. Fizetési módok

Webáruházunkban a következő fizetési módok közül választhat.

VII./4/1. Közvetlen banki átutalás (előre utalás)

Fizetés közvetlenül az általunk megküldött számlán szereplő bankszámlaszámra lehetséges banki átutalással. Az utalás megjegyzés rovatában kérjük tüntesse fel a rendelésszámot, melyet a rendelést követő visszaigazoló e-mailben és a számlán is megtalál. A rendelés feldolgozása, és a választott szállítási mód szerinti teljesítése, a számlán szereplő összeg (vételár) beérkezését követően történik.

VII./4./2.  Utánvétes fizetés (Készpénz)

Személyes átvétel szállítási mód választása esetén lehetőség van a megvásárolt termék(ek) ellenértékének készpénzben történő kiegyenlítésére számla ellenében. Ebben az esetben a megrendelést szállítási díj sem terheli. Az áruátvételi ponton bankkártyás fizetésre nincs lehetőség.

VII./4./3. Bankkártyás fizetés (Barion)

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013. További információk: https://www.barion.com/hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek/.  A fizetési kapu nem megfelelő működéséből eredő károkért nem áll módunkban felelősséget vállalni. Ilyen jellegű problémákkal kapcsolatban kérjük vegye fel a kapcsolatot a fizetési kaput üzemeltető vállalkozással. (Barion)

VII./5.Szállítás
A szállítás módját a DekorSzertár határozza meg, erről a vásárlót tájékoztatjuk. A szállítási feltételek bármikor módosíthatóak.

 

VIII. A megrendelés feldolgozása és teljesítése

 

VIII./1. Megrendelés feldolgozása a rendelést követően 48 órán belül történik, amelyről egy visszaigazoló e-mailt kap. A rendelés teljesítése 2 – 6 munkanapon belül történik. A rendelés feldolgozásáról, előkészítéséről, szállításáról, valamint teljesítéséről az Ön által megadott e-mail címre kap értesítést. A megrendelt termék futárnak történő átadásáról, e-mailt fogunk küldeni az ön által megadott e-mail címre.

 

IX. Szavatosság, jótállás

 

IX./1. Termékeinkre szavatosságot, illetve jótállást a vonatkozó jogszabályokban meghatározott esetekben, módon, illetve feltételek mellett vállalunk. Mivel minden termékünkből csak egy példány készül, így csere nem lehetséges. Termékeink egyedi design portékák, amelyek nem sablon alapján és nem ugyanolyan eljárással készülnek.
Az általunk előállított termékek olyan anyagból készültek, amelyek karbantartása és tisztítása különleges módon történik. Erről bővebb információt az „Akik mi vagyunk” menüpontban talál. A termék rendeltetésszerű használata és rendszeres karbantartása valamint tisztítása előfeltétele bármilyen szavatossági vagy más hasonló igény érvényesítésének. Ezek elmulasztása és a termék nem rendeltetésszerű használata esetén szavatossági, jótállási igény érvényesítésének nincs helye. Nem érvényesíthető  szavatossági-, illetve jótállási igény, ha a terméket bármilyen módon módosítják, vagy annak felszerelését nem a kezelési- és szerelési utasításokban rögzítettekben megfelelően végzik. A kezelési- és szerelési utasításokat az „Akik mi vagyunk” menüpontban találja.

IX./2. Kellékszavatossági-, termékszavatossági-, illetve jótállási igényét a vevő köteles haladéktalanul, a hiba felfedezését követően írásban bejelenteni az eladónak, a bejelentésben a Vevő köteles rögzíteni az alábbi információkat:

vevő neve, címe,
termék megnevezése, vételára,
a vásárlás időpontja,
a hiba bejelentésének időpontja,
a hiba részletes leírása,
a vevő által érvényesíteni kívánt igény.

A hivatkozott bejelentéshez a vevőnek csatolnia kell a kifogásolt termékkel kapcsolatos számlát is.

 

X. Egyéb rendelkezések

 

X./1. A DekorSzertár jogosult arra, hogy az Általános Szerződési Feltételeket bármikor, indoklás nélkül módosítsa, megváltoztassa, az ilyen módon módosított Általános Szerződési Feltételeket a dekorszertar.hu  honlapon történő közzététel időpontjától hatályosak.

X./2. Ferkócza Tibor egyéni vállalkozó és a fogyasztónak nem minősülő megrendelői, vevői és egyéb partnerei közti szerződésből, jogviszonyból származó jogviták elbírálása, eldöntése a Zalaegerszegi Járásbíróság – illetve hatáskörtől függően a Zalaegerszegi Törvényszék – kizárólagos illetékességébe tartozik. A fogyasztó jogvita esetén a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák által működtetett békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.
X./3. Bútoraink design elemek, mégis teljes értékű használati tárgyként is funkcionálnak. Azonban fontos, ha évekig megszeretnénk őrizni őket eredeti állapotukban, hogy odafigyeljünk a kezelésükre, tisztításukra. A tölgyfa és a fém is időtálló anyagok, de a tartóssághoz elengedhetetlen a rendszeres és helyes tisztítás, valamint a minden szempontból a termék sajátosságainak megfelelő helyen történő  tárolás.
X./4. Néhány fontos tudnivaló lakberendezési cikkeink különleges karbantartásáról:

A bútorokat ne tegye ki közvetlen hő vagy napfény hatásának. Ne helyezze őket fűtőtest közvetlen közelébe.
Ne helyezze a bútorokat közvetlenül légkondicionáló berendezés közelébe.
A bútorra kiömlött folyadékot a lehető leghamarabb törölje fel egy száraz ruhával.
Javasoljuk, hogy az első évben változtassa a dísztárgyak helyzetét, ezáltal elkerülve a fa elszíneződését.
Íráskor használjon alátétet, hogy a toll hegye ne sértse fel az asztal felületét.
A bútorok tisztításához használjon puha, száraz ruhát.
A bútorok ápolásához az adott fának és bútornak megfelelő méhviaszos vagy olajos ápolószert használjon.
A foltok elkerülése érdekében javasoljuk poháralátét használatát.
Ne helyezzen nedves poharat/edényt közvetlenül az asztal felületére.

A fém részek tisztítás során figyeljen rá, hogy a nedvesség korróziót okozhat. A fém felületeket általában száraz vagy enyhén szappanos ruhával kell tisztítani. Ne feledje a tisztítás után szárazra törölni a fém részeket. Lakkozott felületek esetében ne használjon oldószereket.

 

Zalaegerszeg, 2022.12.03.

Az ” 1. számú melléklet – Elállási nyilatkozat ” – ide kattintva letölthető.

Updating…
  • Nincsenek termékek a kosárban.